Plutseliten :) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hvordan går det med deg idag? Har du bittelitt mere overskudd og fått slappet av? Håper det går fort i riktig retning ) Oppmuntringsklem!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Takk for at du spør:-) Jeg har vært på full fart i hele dag og akkurat kommet hjem! Vært på konferanse i Oslo med kunnskapsministeren vår:-) Har skikkelig hodepine, men det er sikkert medisinen som smeller til, så det tar jeg som et godt tegn:-) Mange tanker og mye som skal jobbes gjennom, innimellom vanlig jobb og barn, men jeg er igang (om ikke med noe annet enn hodepinen akkurat da men...;-) Håper det går litt fort jeg også, hilsen hun som ikke er kjent for å være mest tålmodig med seg selv:-) Takk for klem:-) Sender en til deg også:-)
Dailis Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Sniker meg inn på en annens tråd her.... Godt å høre at det virker. Håper med deg at det går fort fremover, det fortjener du! Klem klem!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Takk du:-) Klem til deg også:-)
Karomamma Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Sniker meg inn, jeg også... Bare for å si TAKE CARE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå