Gå til innhold

Gravidtester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde jo EL for 10 dager siden og slo til med sex både morgen og kveld:) Var bare så positiv. Nå, 5 dager før jeg normalt skal ha mensen

kjenner jeg "Lusa på gangen", altså jeg kjenner menssmerter. Har lyst til å teste med gravidtest nå, bare så jeg nok en gang kan få det bekreftet, at jeg som vanlig, ikke er gravid. Hvor tidlig kan man egentlig teste? Ser at det står 1- 3 dager på de jeg har (man har jo noen sånne tester....lagret opp i tilfelle man skulle gå tom..).

Min kloke venninde sier jeg skal la være å teste før evt dagen etter mens normalr skulle komme, fordi så lipper jeg å bli dobbelt skuffet. Skuffet før og skuffet når den kommer. Logisk nok. Men kan ikke helt la være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke poenget i å teste før den dagen du forventer mens (hvis du ikke er veldig glad i neg. tester, da...)

Skrevet

Hei:-)

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du sier om testing... Jeg klarer som regel heller ikke å vente med testen til etter at mensen eventuelt ikke kommer. Den har til nå vært negativ og jeg blir like skuffet hver gang. men på en måte er det bedre å få det brekreftet så snart som mulig, klarer rett og slett ikke å vente. Føler meg alltid litt teit når jeg tester så mye unødvendig, men men...

Tror det er forskjellig fra person til person når en test viser ett eventuelt positivt svar. Noen har nok positiv test opptil fire -fem dager før ikm.

Skrevet

ÅÅ godt å høre det er flere som meg. Man trenger å høre det:)

Man føler seg litt sprø, og godt det er fler som tør å si det. Ha en fin dag.

Skrevet

Hei

Jeg testet positivt 5 dager før jeg skulle hatt mens,da jeg var gravid sist,men da på morgenurinen. Dumme meg tok jo en på ettermiddagen også,men den ble jo negativ og jeg ble forrvirret,men tenkte nok at det hadde med morgenurinen og gjøre og tok en dagen etter og den var positiv. Jeg brukt CL digital.

Er jo ikke sikkert at den slår ut,men forstår at du har lyst til å teste deg. En kan jo få mensmurringer,selv om en er gravid. Det gjorde i alle fall jeg og legen har fortalt at det er helt normatl.

Det er jo klokt det venninnne din sa,men du må jo føle selv hva du synes er best for deg,alle er vi forskjellige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...