superk Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg har kun vært hos jordmor 2 ganger og 0 ganger hos lege. synes det er litt lite jeg, selv om jeg har vært på 2 ul. er i uke 18. Hva med dere?
~Mita~ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 etter 1 kontroll i ukkene mellom 8 og 12 går man som regel til lege eller/og jordmor ca 1 gang i måneden, og det inkluderer UL. Så du ligger akkurat på normalen du )
Adriansmor med tulla Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 ligger nok etter normalen ja=) går bare til jm 1 gang i mnd.... men du kan jo bestille legetime når som helst selv=) du bestemmer hvor ofte du ønsker å gå dit.....=) kjenner flere som går en gang til lege og en gang til jm per mnd... lykke til
twoboys & a girl Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Var hos jordmor i uke 9 og i uke 20. Skal dit i morgen. Blir å gå her mnd nå. Vært på to ul.
superk Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Tror jeg ringer legen min jeg. må liksom ha bekreftelse på at det er liv der sånn med jevne mellomrom. man kan vel høre hjertelyden hos lege også? Jeg roer meg sikkert litt når jeg begynner å kjenne liv da, men akkurat nå er jeg litt engstlig sånn litt hele tiden (mistet en gang før, ligger nok litt i det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå