Gå til innhold

Får klomp i halsen og...


Tpop

Anbefalte innlegg

tårer i øynene nå jeg leser innlegg om at andre har født. Synes det er kjempestas for dem, men klompen og tårene er nok mer over at jeg vil også!!.

Blir bare mer og mer egoist vettu.

Nå tenker jeg sjelden på at jeg bare har 6 dager til termin, bare når jeg leser slike innlegg, sikkert for at nå håper jeg ikke så sterkt lengre da jeg ser det nærmer seg og regner nesten med at jeg kommer til å gå over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det litt på samme måte :)

Kjenner jeg blir litt sjalu og lei meg når jeg ser at noen andre har født.

Jeg har selv 8dager igjen til termin, å har ikke hatt noe tegn på at ungen kommer ut snart. Så blir vel overtid på meg også......slitsomt er det...men får vel bare smøre oss med tålmodighet. Ungen kommer når den kommer....:D

Er jo egentlig ikke så mye å gjøre enn å vente...:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har også 8 dager igjen til termin men ingen tegn på at det skjer noe snart. vi må bare tenke positivt jenter, ikke alle kjenner at noe er på gang og før en vet ordet av det så skjer det...når vi har holdt ut i 39 uker nå så holder vi vel ut i maks 3 uker til. for min del er det verre at alle rundt meg er super utålmodige, spør hele tiden og noe er på gang. da blir eg nesten småstressa selv men men det som snart skjer er stort og eg forstår det at familien gleder seg og nesten ikke klarer å vente. lykke til alle sammen! dette går så fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å høre at det er andre enn meg og:-) 6 dager igjen, og blir fort litt sjalu på de som har fått nå ja...også er jo det en helt feil følelse.. men snart kan vi vell alle glede oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...