Gå til innhold

Jeg ble strippa på sykehuset i dag....hjelper det da??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg hdde 3 cm åpning og var moden. JM tøya og vi gikk hjem å hadde sex vips 9 timer etter å ha blitt tøyd var jeg i fødsel. Ønsker deg masse lykke til:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

wow! Jeg hadde 2 cm åpning, men det var ikke "helt klart enda", som ho sa... Kanskje vi må ha sex i kveld??? (og jeg som ikke er lysten) haha! Men takk :)

Skrevet

Jeg hadde akkuratt som deg. Ikke 100% moden men 2 cm. Ble strippa tirsdag. Fredag gikk vannet. Og det uten sex. hehe...

Skrevet

Det var ingen av oss heller *ler* men baby ville vi ha, så der gikk det kjapt hehe. Dere må nok det. En kjappis mens du strikker ;)

Skrevet

Jeg ble stripet nå sist. Ble strippet en fredags kveld og gikk med maserier av og på helgen og mandagen tok det seg opp, fødte natt til tirsdag. Endelig følte jeg da, hehe... De to første kom på termin og 3 dager før, men lille mini kom to sure dager over.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er vel bare og hente frem strikketøyet da! Nå blør jeg litt og (fikk beskjed om at det var normalt), så vi får vel vente til kvelden, og snuppa er i seng :)

Skrevet

det fungerte på meg. Fødte på natta

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det MÅ funke på meg, for nå har jeg så vondt at jeg må konsentrere meg hver gang, men det er ikke SÅÅ vondt... haha. Vanskelig detta sku være da!

Skrevet

Vondt??? Beskriv vondt.. hehe

Jeg begynte også å blø litt på kvelden. Skal se du er i fødsel snart se

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vondt, som i vondt i korsryggen og "nedi der". Ligner veldig på det jeg hadde av veer sist, men ikke såååå vonde, om du skjønner?? har hatt maaaasse kynnere, men da har magen strammet seg, det gjør den ikke nå. Det går over etter ca 30-40 sekunder..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg hadde vannavgang som første tegn sist, og siden hun lå i sete, så var det bare og kjøre inn med en gang. Derfor litt usikker på dissa "tegna" nå :o)

Skrevet

Tipper du går litt fortere fram enn meg. For sånn hadde jeg det den torsdagen. Neste morgen gikk vannet. "riene" mine ebbet bare av. JEg fikk jo hetta. Hadde ikke pakket bag eller noe.. hehe. Så har du ikke gjort det, så foreslår jeg at du gjør det snart.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, joda :) Har en nødbag i bilen, men skulle vel hatt litt mer oppi der ;)

Snuppa kom på 4.5 time, så jeg har vel ikke noe utsikter for en langtekkelig fødsel. Mamma fødte broren min på 1 time, så jeg blir litt skjelven her :S Kanskje sjekke bagen igjen da.... :o)

Skrevet

Det syns jeg du skal gjøre. Får håpe noe setter i gang nå da. Skal krysse fingrene jeg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja det får jeg håpe og!! Vil ikke ha så vondt til "ingen nytte" :o) Takk takk :)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Blei strippa med førstejenta, på formidagen da jeg var på kontroll, kl 18 oppdaga jeg at proppen hadde gått, og kl 22.26 var jenta ute:) Så det kan gå fort:)

Masse lykke til!

Skrevet

Håpe det snart setter i gang på ordentlig da :)

Masse masse lykke til :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hehe snuppelure... VONT gjør det nå hvertfall nå... så det kan jo hende :o)

Skrevet

Hihihi ;o)

Stygt å si det egentlig da, men bra det er vondt og håpe det blir enda vondere ganske snart :)

Masse lykke til :o)

Klemmer fra

Skrevet

Det hjalp meg, i hvertfall! Ble strippet fredag kl 11, og lørdag kl 13 var lillegutt født :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...