Haddy Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg har en svigerinne som fullammer. Hun har slitt litt med å ta av alle ekstra kiloene etter fødselen og nå har hun begynnt med slankepiller.. Som hun har kjøpt på nettet!! Hun sier det er naturpreparat..men jeg vet ikke jeg. Aner ikke hva de inneholder, men de heter medicare fat burners eller noe i den duren. Jeg har en liten gutt selv og kunne aldri tenkt meg å tatt noe sånt mens jeg ammet og jeg er jo litt redd for stakkars lille tante-ungen min også.. Noen som vet om dette kan være skadelig for babyen?
lisje marthemora Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Det vet jeg ikke, men ville ikke tatt det før jeg hadde snakket med lege eller noen andre som kan om slik. Har selv lyst til å prøve sånne som en får på resept, men det er ikke aktuellt så lenge jeg ammer, (men jeg er nå sikkert veldig pinglette når det gjelder amming og piller.)
MammaDilla Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Ernæringsfysiologer, leger og farmacøyter anbefaler at man ikke tar den slags form for medisinsk preparat da det rett og slett ikke er forsket nok på det til å si om det påvirker barnet gjennom mm. Så da burde det jo være en grei grunn til ikke å ta slikt mener nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå