Gå til innhold

Triumph merke... er det bare undertøy??? Og bare for damer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en slik merkelapp i bilen til sambo. Blir litt bekymret jeg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det slik merke som sitter på undertøy da?

Det finnes jo også både bil og mc som heter Triumph. Er ikke bare en slik logo da?

Eller kanskje han liker å kle seg i dametøy?

Men å finne slik lapp i bilen da?

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ja, da synes jeg du skal handle på den bekymringen umiddelbart. Ransak bilen etter flere mistenkelige gjenstander, les mailen og sms'ene hans, gå gjennom brevene hans om han da kan skrive og lese, samt sjekk alle lommer på alt. Uansett hva du finner eller ikke finner har du grunn til å lage en kjempescene og gå fra ham.

Skrevet

Hehe... Du er i farta, luten! Aner du en potensiell knullbar mann? ;-D Når det er sagt må hun ha lov til å lure litt. Jeg hadde lurt dersom jeg hadde funnet en truselapp i bilen til mannebeinet. (Lurt = purt! (ordlyd, ikke skriveleif)) :-D

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Man skal aldri si aldri. Dessuten sies det jo at man skal la alle mennesker vokse og utvikle seg og oppfylle sitt potensiale, og jeg så et kjempepotensiale for fullstendig manisk sjalu herjing hos HI. Som den gode fe jeg er måtte jeg bare være litt fødselshjelper så gærningen kom skikkelig fram i lyset.

Lurt = purt, veldig bra :D

Skrevet

Nåhåhåhåhå, den gode feen hadde nok også litt lyst til å pule. ;-D Vi får høre med HI om hun har skjellig grunn til å herje med mannen, så du får vite om du får brukt "lurt = purt"-stemplet som jeg i skrivende stund pakker ned i en konvolutt til deg. TM, t.o.m. :-D

Skrevet

75 C står det også på den lappen... FAAAAAAAAAAAAAAAAEN!!!!!!

HI

Skrevet

Triumph lager også buer. Håhå.

Skrevet

klapp igjen!!

dytt, haster!!!

HI

Skrevet

Er virkelig tragisk at teite anonyme skal late som om de er HI.

Er jeg som er HI og har bare skrevet første og denne.

Og nei jeg ranskaet ikke bilen hans, mobilen, pcen osv. Men spurte han hva den lappen gjorde i bilen. Han sjønner ikke hvordan den har havnet der. Egentlig har han ikke tid til å være utro for han er med meg når han ikke er på jobb. Og han er selvstendig næringsdrivende og jeg tar meg av papirarbeidet og ser da klokkeslettene for hver levering han har og når han er ferdig.

Men kjente et stikk i meg da jeg fant lappen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...