Gå til innhold

å jøss, ble kontaktet av QXl idag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk mail fra dem, der de spurte om de kunne få kjøpe en reklameplass i butikken min (!), for eg har hatt så mye treff på siden min (over 30 000 treff siden juni), så ønsker de å kjøpe reklameplass der!! (WOW)

men, hva i all verden skal jeg ta i pris da? treng et forslag på mnd pris, og en årspris. HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss så bra da, kan du ikke høre med andre hva de tar for og selge en reklameplass??

Skrevet

jammen, eg kan da ikke sammenlignes med de store sidene da, eg er jo ikke sååå stor, å har såå mange besøkende da..

så tenkte kansje å ta.. ja.. 300kr mnd?

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

mammaen til j&j! du spurte om bryllupet mitt en dag.. om jeg hadde bilder.. ja jeg har det men jeg legger ikke ut her..

send meg msn din på pm ?

Skrevet

700 kroner måneden???

Skrevet

U&M, håper det er ok, men riga snd meg link på msn, så fikk eg se. nyyydelige bilder jo!!! eg e en smule bryllupsgal,skjønne du :P hihi.. :)

Skrevet

åja! :P ja det er ok men jeg har bilder tatt av fotograf og.. der ser jeg ikke like hjerneskada ut :P

Skrevet

700 er kansje litt mye? eg har reklameplass på mammanett.no, å der bet eg en årspris da, å den va ikke såå ille da!! kansje gi en pris på ca 1500 på et år?

Skrevet

du så IKKE hjerneskada ut da :)

men eg har en msn ja, [email protected] :):):)

forresten, har ikke no fordomma mot du gifta deg tili, eg gjorde det sjøl, gifta meg når eg va 19, å syns det er spesielt når to finner hverander i en sånn alder, å ønsker bare å støtte dem, fordi vi selv fikk så mye pes...

Skrevet

det var nok helt andre grunner til at folk fikk fordommero ver at jeg gifta meg som 20åring :P vi giftet oss etter 2mnd! haha!!

Skrevet

det kan eg ikke helt skrive inn her, for reklamering er ikke lov...

LOTP: har hatt 17 236 forskjellige. og over 30 tilsammen, skjønner?

Skrevet

det ligger link på profilen hennes :-)

Skrevet

elia - trykk på profilen... siden står der! er inne å titter nå... fant noe jeg likte veldig godt der! skulle spurt deg om noe ang posene... kan sende deg en pm kanskje?

Skrevet

jada, ellers, så står mns min lengre opp i tråden her :P

Skrevet

sendte deg en pm jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...