MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Da jeg gikk gravid med sønnen min, var jeg heeeelt sikker på at det var jente. Men på UL fikk vi beskjed om gutt, og gutt var det. Denne gangen har jeg vært ganske sikker på at jeg skulle ha en gutt til, pga ganske like sv.skap. Men på UL i dag, sa jm at hun tror det er jente!! Så nå har vi vært og shoppet litt rosa klær vi Ble også satt 6 dager tilbake da, men det får så være
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Så hyggelig da! Så får heller magefølelsen være feil! Kanskje du skal gå ut fra det ved seinere anledninger også, ha magefølelse og tro på det motsatte! )
Celine02 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg hadde det akkurat likt - forrige gang var jeg sikker på gutt og det ble jente, denne gangen var jeg sikker på jente og Ul viste gutt!
Sunniva78 har to små Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Rart det der med magefølelse ja... Ikke alltid at den stemmer så godt, hehe... Jeg har skikkelig guttefølelse, nesten så jeg blir overrasket om det er ei lita pie i magen min! Blir spennende å se på UL om ei uke!!! Gratulerer med flott UL forresten:-)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 sambo er godt fornøyd med å "ha klart å lage" en av hver da:) Men må nok ha meg en 3d -UL bare for å få bekreftet at det er jente, før vi tar helt av
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Sist var jeg overbevist om at det var gutt, men det dukka opp ei jente. Denne gangen har jeg også guttefølelse, men er ikke riktig så bestemt nå, he he. I morgen får vi kanskje vite hva det blir! )
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 ja, dersom jeg blir gravid igjen, skal jeg i alle fall ikke tro på magefølelsen
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 HVORFOR SÅ SYKELIG OPPTATT AV KJØNNET??? Herrlighet altså.
Princen min Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Hei! Jeg er 14 uker på vei,vet du sånn ca tid e kan få vite kjønnet?
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Hehe. Jeg var også heeelt sikker på at vi skulle få gutt denne gangen, men UL viste jente
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2007 Typisk at det er en anonym som kommer med tåpelige kommentarer! Er det ikke lov å vite hvilket kjønn som er i magen, eller? Til deg som lurte på når man kan få vite kjønn: Jeg aner egentlig ikke, men et vennepar var på UL i uke 12, og da sa gyn at han trodde han kunne se hva det var, men han ville ikke si det siden han ikke var helt sikker. Så kan godt være at man kan se det når du er 14 uker.
Princen min Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Ja håper d,d er spennende å se :-),er 14 uker i morra,så skal på ul til Tirsag å da er jeg nærmere 15 uker,så kanskje jeg kan få vite d da:-)...
Happy H Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii så kjekt m en av hver!!!!! grattis snuppo=)
LivLaga Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Jeg har lest at det er tidligst i uke 16 at man kan være "sikker" på kjønnet. Da er oddsa for spåing like gode som i uke 18-19 når man normalt tar den ordinære ultralyden. Magefølelsen min er visst ingenting å stole på. Ultralyden i uke 12 indikerte at det kunne være gutt (men i uke 12 er sjansen for riktig "spåing" ca 70%, altså ikke så mye mer enn 50/50) og det var gutt jeg hadde på følelsen siden, tja, uke 5 eller deromkring. Men ultralyd i uke 18 viste at det er en jente som bor i magen min. Jeg gikk rundt med åpen munn og samlet fluer hele ettermiddagen etter ultralyd-timen. Helt overrasket over at jeg ikke lenger har kontakt med min intuisjon eller magefølelse eller hva-det-nå-var som gjorde meg så skråsikker på at det var gutt. Min sambo er i ekstase. Han har hele tiden sagt at "blir like glad uansett", men jeg vet at han, i all hemmelighet, har ønsket seg en liten datter. Smilet går nesten rundt hele hodet hans om dagen. Nå gjenstår det bare for meg å skifte fokus-farge på innkjøpene mine og venne meg til tanken på at jeg skal bli jentemamma. Litt mindre blått, for å si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå