Barba_mamma Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Reima tec eller Troll dress til barn på 17 mnd? Har dere noen synspunkter? (Reima sin vinterdress var lang i armene, men det går vel an å bruke et slags strikk i armene, ellerJeg synes Trolldressen var litt vanskelig å ta på, men det er kanskje en vanesak,..)
mammat2goll Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Synes troll virker best og har selv bare hatt det. Men de sier att reima er best til de små barna og troll til de litt større. Litt mer slitesterke troll dressene
Barba_mamma Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Tenkte å kjøpe str 86 da, så vet ikke om det kvalifiserer for betegnelsen "lite" eller "stort" barn... :-)
bente69;) Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Tar Leketøy dressen fra Stormberg i år også jeg, hadde den i fjor. Syns det er en god dress til en god pris. Hadde vi bodd langt oppi kulda, kanskje jeg hadde vurdert å kjøpe troll er reima men her i Østfold er det ikke så veldig kaldt akkurat. Dessuten har jeg en mor som strikker det jeg måtte ønske av ulltøy:)
Candy girrrl Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Reimatec her. Ene og alene fordi den er lettest å ta på. Troll sin har et løst ullfor inni som gjør det litt mer kontete å ta av og på.
Barba_mamma Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 Ja, den virker veldig tungvint å ta på....
Barba_mamma Skrevet 5. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2007 Er Trolldressen like varm som Reima sin?
Tante_Sofie Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Jeg har erfaring med begge og synes de er like bra. Men ville vel gått for Reima Tec til så små. Dette pga "sitteunderlaget" i baken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå