Gå til innhold

Hadde et spill som liten (tidlig 80-tall)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å forklare.... Var en type brettspill. Man hadde noen ledninger med en sånn "spiss" på, som man trykket ned i noen små hull, så kom det opp noen små lys.... Hehe, dårlig forklart, men det er kun det jeg husker av det!

Mener også å huske at det var inndelt i noen ruter med forskjellige farger, nesten som stigespillet.

Vet du hva jeg mener? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tidlig på 80 tallet hadde jo jeg min glandtid når det gjelder brettspill. Jeg kan huske noe av det du nevner, men det er ikke et spill vi hadde. Har ikke peiling på hva det het.

Skrevet

Jaiks!! Jeg kjenner jeg blir gal.... hehe, bare meg og søsteren min som begynte å snakke om det her en dag. Har et bilde av meg og mitt søskenbarn når vi spiller dette, men selvsagt ser vi jo bare 1/10 av selve spillet.... men vet det er det! aner bare ikke hva det heter, eller hva som var selve poenget, hehe =)

Noen andre?

Skrevet

ÅÅåååå! Ja, eg huskar det!! Men ikkje kul om eg kan komme på kva det heitte eller kva som var "vitsen" med det... Hadde vore kjempegøy å sjå det igjen..!

Håpar nokon andre har bedre hukommelse enn oss :o)

Skrevet

Så bra noen husker det!! Men.... ingen som vet hva det heter, hvem som laget det, om det kan fås tak i igjen eller noe? Kanskje noen har et liggende?? =)

Hehe.... barndomsminner.... =)

Skrevet

Det høres jo ut som Operation... der man skal operere på mennesker? Så får du noen spørmsål også må du putte ledningen på riktig kroppsdel??!! Eller?

Skrevet

Tror ikke det....

Mener det var to og to bilder som "hang sammen" liksom. F.eks en sol og en måne, en fot og en sko liksom.... Så skulle du ta ledningen m/spissen på nedi "gropen" på foten og så på skoen, så skulle det lyse hvis det var riktig.... Tror det iallefall?

Noen som vet?

Skrevet

det husker jeg også!!!

men husker ikke hva det heter.. hadde glemt det spillet jeg:)

Skrevet

Jepp hadde d jeg og...husker ikka hva d het da...men poenget var, som du sier, å finne de som passet sammen...da lyste d...og så var d forskjellige brett m ulike vanskelighetsgrader... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...