catine Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Har gitt lillegutt tran i flere mnd., nå er han snart 7 mnd. og det blir vanskeligerer og vanskeligere å få tranen i han. Han hyler, vrenger seg og skriker når transkjea nermer seg, og det er nesten umulig. Er det fyfy å gi tran med smak? Skal man helst ikke gjøre det? Isåfall hvorfor? Er det noen som gir tran med smak til babyene her? (og tror dere babyene heller vil ha med smak, eller smaker det like vondt?)
Marika:):) Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Tranen med sitronsmak er mye bedre, og like sunn for babyen. Var på helsestasjonen i går og da fikk vi alle med oss en flase tran med sitronsmak, så da er det vel ikke fyfy vil jeg tro:) Gå i butikken å kjøp en du. Smak selv, den er faktisk helt ok å svelge.
catine Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 så bra! da skal jeg kjøpe den og håper at den faller i smak:-)
Solmamma Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg anbefaler "eskimo-tran" som man kjøper på helsekosten. Den er renere enn vanlig tran. Den har "tuttifrutti" smak. Jeg kjøpte den pga renheten og ikke på grunn av smaken. Men kanskje den faller i smak?! Min baby kommer med en liten grimase, så smiler hun!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå