Snupsidupsi Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg har enda 4 uker til termin. Igår stressa jeg litt mer enn vanlig. I 4 timer i strekk igår ble magen kjempehard hvert 6. minutt. Kunne nesten stille klokka etter d. Men d var ikke spes vondt, så jeg sovna mellom hver gang de siste 2 timene. Etter kl 1 i natt har jeg ikke kjent noen ting. Altså, jeg har kjent babyen som vanlig, men magen har ikke blitt sånn hard. Kynnere har jeg hatt mye av, men d var annerledes enn d. Kjentes nesten ut som magen ble pumpa full av luft eller noe, og d ble nesten litt tungt å puste, før d ga seg igjen etter ca 30 sek. Jeg er andregangs, men utrolig hvor fort man glemmer hvordan ting var... Betyr dette at noe er på gang, eller er d bar pga jeg stressa???
mammat2goll Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg hadde det slik for 2 uker siden. Akkurat som du beskriver det.. Men jeg har enna ikke fått noen baby...I går hadde jeg det fra kl 13 om dagen til jeg la meg om kvelden. Men da stoppet det opp..Det kan være av att du var stresset, det vil kroppen og babyen merke. Du får slappe av og kose deg noen uker til
Snupsidupsi Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Ja, håper faktisk du har rett. Greit å vente litt nærmere termin ja synes jeg. Et par uker til i alle fall! =) Selv om jeg føler meg sprekkeferdig. :-S Du får slappe av du også. Og lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå