*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hvilke kremer bruker dere eller har brukt, og funker de?
Kamomille Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 regner med at du mener atopisk eksem?? A-creme er bra!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Atopisk? A-krem funker fint!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Hihi...må le. Har aldri hørt om apatisk eksem, men atopisk eksem har jeg hørt om =))) Har ikke hatt det selv, og ikke snuppa. Men kjenner flere som har barn med det. Ei venninne sverger til en Aderma krem. Hvit tube med blå skrift. A-creme bruker ei annen jeg kjenner.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Ja, her tar det ikke lang tid før man får passet sitt påskrevet. Men hjelpa kommer like fort da. Håper du finner noe som hjelper. =)
*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 ja, jeg mente atopisk, lurer virkelig på hvorfor jeg skrev apatisk? hehe.. Viller bare anbefale locobases repair krem. den funker veeeldig bra! Minsten hadde det kraftig på det ene kinnet, når har jeg smurt den på kinnet a 6 ganger per dag i 2 dager å nå er det så godt som borte:D Så den kremen må dere prøve:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå