Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Fikk dere tidlig mage? Flere og kraftigere symptomer? Jeg er gravid i uke 14 og har allerede en relativt stor mage(kan tenke meg jeg hadde like stor mage i uke 25 ved forrige graviditet).
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jepp!! Her ble det veldig tidlig mage!! Vi hadde vært gjennom ivf, og var på kontroll i uke 8.. Fant da ett foster.. ( tenkte dette var bra, siden vi hadde satt inn 1 egg..) men etter 1 uke, hadde jeg null sjanse m å få på egene bukser.. måtte trå til m mamma tøy.. Siden dette var prøverør, syntes vi det var moro m ul, og best dette på nytt i uke 11... M oppsvulmet mage, møtte vi på volvat... OG gjett hva som dukket opp på skjermen.. joda.. to sprell levende bebiser.. He he, litt av ett sjokk kan du si.. he he. Dette ble til de grader eneggede tv. Ser enda ikke alltid forskjell.. Enda de er 1 år... Men i uke 25 var jeg like stor, som ved termin m første mann.. Og da var det jo enda 15 uker igjen.. hjelp!!! He he.. Lykke til!!! Magen BLIR stor!!! Vært på ul?? Vet du om det blir to??
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 nei..magen kom vel rundt uke 18-20..ble først ganske stor de siste ukene faktisk.. og symptomer hadde jeg ikke..
Mamma_til M&A Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Fikk mage allerede uke 10 mener jeg... Å etter det vokste den ganske fort! Ingen symptomer her heller... Viste ikke at jeg var gravid før uke 8 jeg..
smily2 Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Nei, fikk ikke tidlig mage, begynte ikke med mamma klær før jeg var 5 mnd påvei. Ingen symptomer.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 ingen symptomer. magen kom vel rundt uke 16-17, og magen var jo stor syntes jeg men, de sa den ikke var så stor til å være to.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Magen kom fort og, jeg var kvalm og spydde fra dag 1 til de ble født...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå