Gå til innhold

hjelp meg velge vogn!!!

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er innom Teutonia....

Vognen Fun eller Spirit S3 .

Er dere fornøyd med deres trehjuling, eller annet?

FORTELL!!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fun er ikke trehjuling, den har 4.

Ville ikke vært trygg med 3-hjul, de er lette å velte med en vilter krabat som lener seg ut.

Skrevet

Neida det er eikke alle 3hjulinger som velter lett. De har blitt så bra gjennom årene at flere er like stødige som 4hjulinger.

Skrevet

Jeg har Stokke sin vogn og er fryktelig fornøyd med den!!!

Har vært borti andre vogner, som når jeg var praktikant, med tantebarn og slikt.

Må bare si at Stokke sin vogn er absolutt det beste jeg har vært borti. Ta deg en tur der de selger dem og se demo videoen!!!!

Skrevet

Har ikke kjennskap til de du nevner.

Men har enda ikke hørt noe negativt om Emmaljunga-merket... Er veldig fornøyd med min Emmaljunga classic. 4 hjul..

Har derimot hørt mye negativt om Brio - merket..

Skrevet

Jeg har hatt teutonia S3 og anbefaler den IKKE..den tipper lett, er tung å få inn og ut av bilen, liten plass er det også i den..Vår vogn knakk da jeg skulle ta den ned noen trapper, ganske skummelt da frøkna satt i vogna..Jeg har også hatt emmaljunga edge duo den er jeg fornøyd med stor og romslig bag men denne er også tung.Den beste vogna jeg ANBEFALER PÅ DET STERKESTE er OTH URBAN JUNGLE..Den er lett og få inn og ut av bilden..Stor vogn som kan brukes lenge..Veldig god å trille..Du kommer ikke til å angre på et sånt kjøp:)Lykke til med vognvalg.

Skrevet

kjenner ikke til Teutonia, men derimot har vi vært innom disse vognene quinny fashion 3 hjuling, den velta flere ganger, hadde den også i bhg men fikk beskjed fra personalet om at æ burde få ei stødigere vogn a.s.a.p. ikke noe bra vogn..

brio kombi, grei vogn og ikke noe mer..

simo dypvogn, denne har jeg bestandig likt, stor plass for babyen og pose, lunt og godt..

carena easy, hadde vel den i ca 2 mnd før i solgte den..

Så fikk vi Emmaljunga City Cross, himmel for ei herlig vogn, vi kaller den vognens Rolls Royce..

Dette e vår mening..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...