Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 fikk syyykt lyst på eggedosis da!... tror jeg må lage meg det jeg altså.. tror ikke jeg har spist det på maaaange år! mmmm
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2007 og så ble jeg kvalm ... blæh.. Tips: når man lage eggedosis til en person, selv om personen er gravid, så holder det med ett egg!! Jeg laga nemlig dosis av tre egg, og jeg klarte ikke å spise en tredel en gang! fysj, det er søte greier dette!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 også må du ha eplebiter i =) eller fruktcoktail! da er det knall!!! hehe dumt jeg ikke har egg i hus
MegOgAlleMine Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 åh nå må jeg på butikken etterpå og kjøpe egg
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Ikke for å drepe lysten, men man skal vel ikke spise rå egg når man er gravid??!! Mulig jeg har missforstått.......!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 jeg undersøkte det før jeg spiste det,og det er helt fint så lenge det er norske egg! so no stress :-)
tyr1977 Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 hehehe...akkurat det samme gjorde jeg for noen måneder siden ikke spist det siden for å si det sånn......;-)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Jeg fikk fint i meg alle tre egga.... Men ikke greit å ligge ved siden av den luftige magen min etterpå, for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå