Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg er driiit lei hehe. Ikke kjenner jeg noe heller. Dere andre da?? Noe på gang?
rosa og en blå Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 oahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha............. -neste gang eg skal være fødeklar vil være om ikke aldri så om 6 år..? hold ut vennen.. e max 14 dager litt prinsessa kommer..
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 hei snuppa. JA NÅ KAN HU KOMME. Mon tro hvem hu ligner på??? Staheiten altså..kremt kremt hehe.
strekkmerketrollet Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 hææææææ? Er vel ikke utolmodig DU vennen??? hahahahahahahahah
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 jeg..hehe..nei måååå da være pappan sin hun hermer etter hehe;)
strekkmerketrollet Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 *ler* Bare vent et par uker til du søta, så kan vi trykke sammen ;p åsså ha rom ved sia av hverandre på barsel... (har begynnt å forberede meg på; Å KNIIIIIIIIP) ;D Så får vi sende de sta gubbene og de sjalu storesøskene på gangen sammen når det blir nødvendig
rosa og en blå Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 eg er klar til å komme som b-vakt når som helst.. venter i spenning her.. eg tror hun kommer til helga..
Gjest Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 ho kommer den 10 for da er det planleggingsdag i barnehagen så stakkar unn , kjære snuppa, det kan hende vi står på døra og skriker den dagen hehe.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 eller i helga ja siden mamma jobber da hehe.
*teresa* Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 termin idag og kjenner absolutt ingenting jeg heller.....er i tillegg skikkelig forkjølet:o(
Bietta Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Har også termin i dag, og skikkelig forkjøla! Så kan like godt vente med å føde, kan jo ikke puste inn lystgass en gang, fyller jo maska med snørr!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå