Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 2 dager til termin nå og kontroll i dag. Laaaangt fra fødsel sa JM... Ikke festet eller sunket eller moden. Selv om det er tidlig å si, fikk jeg beskjed om at igangsettelse om tre uker virket litt sannsynlig. Vel...., er jo forberedt på det. Er førstegangs og ingen av mine søskens fødsler har startet naturlig. Skulle tro vi manglet evnen til å få rier av oss selv Men hvordan i alle verden skal jeg motivere meg for mange smertefulle og lange dager før det skjer noe. på mitt sykehus tøyer de strikken laaaaaaaaangt før evnt igangsettelse. 12-14 dager er visstnok bare en anbefaling som de ikke tar så høytidlig....
*teresa* Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Ikke lett å se lyst på og skal gå 3 uker til, men prøv å få dagene til å gå fortere med baking, gjøre alt klart til babyen. Så kan du jo tenke på at babyen har kanskje litt voksing og utvikling igjen der inne siden han ikke er på tur enda...at han trenger litt ekstra tid på seg:o)
fru Senilix Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Litt enig med termin 5 sept. Vil bare føye til: gjør ting som er lystbetont for deg:) Ting du liker og kanskje ikke får gjort så mye av senere. Les en bok, gjør ting klart til babyen kommer, bak, strikk ut på kafebesøk, gå turer. Anything you like:) Har fortsatt en drøy uke til termin, men har ikke hastverk, har fortsatt litt jeg har lyst til å gjøre. Både før den forrige kom og nå har jeg fått sykick, har sydd masse som jeg har hatt lyst til lenge, men som ikke blitt noe av grunnet andre ting kommer først:) Lykke til, kos deg den tiden du har igjen. En liten trøst : Å bli satt i gang er ikke like ille for alle. Det kan gå fort og greit for deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå