Brunetta =) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 DA STARTER EN NY SERIE SOM HETER JORDMØDRENE. 1 AV 6 DELER. OM ALT MULIG, FØDSLER OSV. HOLD DENNE OPP PÅ FØRSTE SIDEN DA DERE.
Nivea30 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Den skal jeg se, ja! Huff...får ta med meg en dorull og benke meg til. Kommer vel til å stortute;)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 skal benke meg foran tv'n jeg også.. tror ikke jeg kommer til å tute, men hører de viser en skikkelig heftig fødsel helt i starten..grøss, det hjelper sikkert på tankene man har om smerter under fødselen.. Men håper serien viser litt andre ting også da..jeg har i alle fall ikke peiling på hva som foregår på føden..
tone med ny spire :) Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Får stille inn parabolen jeg da og se om jeg finner noen kanaler....
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 skal se jeg og...både gleder å gruer meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå