vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 endelig har jeg fått time til UL *gleder meg' men er lenge igjen enda syns jeg vente helt til 18 okt...
trollemor med hybelboer Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Ja det er en liten stund til... jeg skal 19 oktober, fikk time da jeg var på ul da jeg var 11+3, vi har prøvd i over to år på nummer to, og derfor var alt en spesialist involvert hos oss, så da vi ble gravide fikk jeg komme til en invendig ul som jeg var på for 9 dager siden, utroolig godt å se babyen og høre hjerte slå.... lykke til på ul 18 oktober da ;o)
lengsel er over termin Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 jeg ska l dit den 19 okt. gleder meg masse. like artigt hver gang detta.venter min 4 nå.
mor.monsen Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 jeg har også fått brev fra sykehuset, men jeg var litt sleip å endra timen min til en uke før. Sa det ikke passa med UL den dagen vi hadde fått. Så jeg skal på UL 02.10!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Vi skal også på ul den 02.10 det blir så spennende, jeg vet ikke om jeg klarer å vente. Det kjennes ikke sånn ut!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå