Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Ser at det er mange som venter og venter på rette tidspunktet for å at testen dsom skal forandre livet vårt Er ikke hundre prosent sikker på når jeg skulle ha mensen, tror d va i helga som var. Tok negativ test utpå dagen i går, og den var negativ. Ingen mens fortsatt og mensmurringer til tusen. så det kan jo gå begge veier? Ei som sa at jeg burde vente til 15.sept før jeg tester men det er så vanskelig å vente i uvisshet så lenge... Hvem andre venter seg i hjel? Symptomer?
evius fikk junigutt Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg venter meg snart i hjel ) Har veldig mye mensmurringer, og håper inderlig ikke det er pms!! Skal teste på førstkommende lørdag. Du bør vel kunne ta test før 15.sept. Jeg hadde nok ikke klart å vente så lenge dersom jeg skulle hatt mensen i helgen som var.....lykke til, håper du er gravid:o)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Takk for d! Håper det jeg også. Skal se om jeg ikke klarer å vente noen dager til før jeg tester igjen. Må bare mote meg opp til å kjøpe ny test. Liten plass og kjenner mange så mange av dem som jobber på apotekene her. Har jo så lyst å holde litt for oss selv denne gangen. Blei offentlig fra dagen vi fant ut at jeg var gravid pga litt komplikasjoner. Koselig med en liten hemmelighet bare oss imellom. Har dere prøv lenge? Barn fra før?
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Hva var argumentet for at du skulle vente helt til 15. sept? Nei det syns jeg ikke du skal. Siden du ikke er helt regelmessig, kan det jo være el kom litt senere denne måneden og at du kan være en uke forsinka. Hvis du klarer å holde deg til fredag/ lørdag kan det jo hende du får svar? Jeg tror jeg har IKM fredag. Jeg har hatt murringer, ømme pupper siden lørdag. Ble litt paff da jeg fikk litt blod på papiret på søndag.. Men nå føler jeg murringene kommer og går. Innimellom er de helt borte? Tok en test i dag tidlig (CB). Blank! den ligger enda i vinduskarmen, for etter halvannen time (Vet den er HELT ugyldig etter 10 min) lurer jeg på om jeg kan skimte noe helt usynelig. Men det er sikkert bare synsbedrag. Nå vil jeg holde meg til fredag for ny testing. Og mensen skal ikke komme, for tanta er sendt på tur!
evius fikk junigutt Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Nei, vi er i 1.pp nå. Men man blir jo veldig engasjert når man holder på. Har en datter på 10 fra et tidligere forhold.
evius fikk junigutt Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Jeg har også murringer som kommer og går hele tiden, stjerneklar. Når de blir borte, tenker jeg at det er sikkert bare pms. Jeg tror jeg venter til lørdag med testinga, er litt redd for å bli skuffet.. Krysser fingrene for at vi er gravide!!!
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Nei vet ikke hvorfor jeg sku vente. Var ei som sa d. Ang å la testen ligge etter at den er ugyldig, gjorde akkurat d samme i går. Kanskje jeg hadde lest av for tidlig , aldri godt å si Var så sikker på at jeg skulle få mensen i går da jeg har hatt skikkelig muringer, så når testen var negativ så tenkte jeg, jaja d er d vel d. Men nå er jeg plutselig ikke så sikker lenger. Her kommer og går murringene og. Vet ikke hva jeg skal tro.Tror jeg skal ta med meg lillemann på apotektur i ettermiddag. Se om det er kjentfolk på jobb. Regner med at d ikke blir ro i kroppen før jeg enten har fått mensen eller positiv test
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 Kan vel si at d er 1 pp for oss også siden jeg fikk mensen tilbake forrige månede. Har en gutt på 6 måneder som jeg koser meg med hjemme. Fryktelig spennede d her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå