Frk. Vable Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Mister så vannvittig mye hår!!! Har en baby på 5 mnd, og mener å ha hørt at det er veldig vanlig å miste mye hår 3-4 mnd. etter fødsel? Gjorde det med førstemann og, men uansett, hva pokker gjør jeg? Drar av store dotter med hår når jeg vasker det... Noen som har brukt noe for det og hjalp det?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg mistet vannvittig mye hår etter fødsel, mistet hår helt frem til jr var iallefall 8 mnd. Det er ingenting som hjelper tor jeg, for det er hormoner. Ingenting som hjalp meg iallefall. Nå vokser håret ut igjen, og jeg har en fin glorie rundt hele hodet. Det rare er at det som kommer ut det er krøllete! Det "gamle" håret mitt er helt stritt!
Pærefrø Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Ta deg en tur til legen å få skjekka stoffskiftet. Jeg mista også sinnsyke mengder med hår og det var pga stoffskiftet. Du kan si at etter en tur i dusjen med hårvask, så var dusjen tett. Jeg må gå på medisiner resten av livet.
Frk. Vable Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 ja, sånn var det etter første min også. Hadde masse krøller som barn, men så ble det stritt når jeg ble eldre. Så når håret vokste ut igjen etter nr.1 ble det krøllete. Så nå har jeg krøller... sprøtt.. Lurer på hva som skjer denne gangen... afro???
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg mista masse hår! Trodde jeg skulle bli helt skallet! Nå er han 6,5 måneder og jeg har slutta å miste så mye. Nå har det begynt å vokse ut igjen, så det er håp! Veldig fustrerende når det står på.
rosa og en blå Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 ånei.... det har eg helt glemt.. mistet masse hår når tulla var rundt 6 mnd.. men det vokser pent ut igjen da:) og nå har eg en ny beibi... (5uker gammel) og då vil eg beg å miste håret igjen.. jaja...
rosa og en blå Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 hmm.. las at noen skylde på stoffskifet.. ja, kansje det kan være noe sånt.. for eg har lavt stoffskifte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå