frida-73 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 ...jeg må bare få minne dere på en ting...nyt nettene dere har før babyen kommer, nyt at du kan legge deg nedpå å sove når du vil...Det blir det nemlig slutt på.. :-) Så, selv om ventetiden kjennes lang...prøv å nyt vertfall nattesøvnen..
mammat2goll Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Men når man ikke sover på nettene da? opp å tisse hver 2 time, kynnere som er veldig vonde. Jeg sliter virkelig med å få sove. Og det vet jeg blir bedre når babyen kommer, for da sover man mye bedre når man først sover og man trenger ikke så mye søvn pga amming...
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 det har jeg også tenkt på.. nyte den siste tiden man har for "seg selv".. man blir jo aldri bare kjæreste med mannen heller lenger, så selv om jeg venter å venter å gleder meg, prøver vi å nyte hverandre og finne på ting som vi ikke kan gjøre den første tiden når bebisen kommer:)
frida-73 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 hehe...man trenger MER søvn når man ammer og har baby, døgnrytme slutter å eksistere...bare vent! :-) Det blir ikke bedre...før etter en stund!
mammat2goll Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Man sover bedre og trenger ikke så mye søvn når man ammer. Jeg husker det godt fra sist også. JM som sa dette til meg att kroppen er så flott bygget att når man ammer sover man mye bedre når man først sover.
Ranveig R Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 *hehe* Med utallige tissepauser, vond rygg + bekken, samt ein 2-åring som skjeldan søv natta gjennom blir det ikkje akkurat så mykje/god/samanhengande nattesøvn her i huset uansett, så eg trur ikkje ein liten baby gjer så mykje frå eller til ;-p Som heimeverande med den før nevnte 2-åringen, blir det heller ikkje mulig å slenge seg nedpå i løpet av dagen. I forrige svangerskap visste eg ikkje kor heldig eg var som hadde den muligheten. Men i dag har eg sove masse ) Er sjuk, så mannen min er heime for å ta seg av småen. Det betyr masse søvn og kvile og litt BiM for meg. Kjedeleg å vere sjuk, men det er på ein måte litt deilig og, til tross for enorme mengder snørr, tårer, vond hals og hovudverk ;o)
Tpop Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Her er det oppstabling av puter under/over i mellom bein så det er lite nærhet her om nettene ja. Jeg snur meg hundre ganger bare for å få en stilling jeg klarer å få sovne i så jeg gleder meg nok til denne ventetiden er over. Ikke sover jeg sånn kjempegodt heller. Vond mage når jeg snur meg, må dytte den etter, vond rygg, bekkenet verker å svir en times tid før det roer seg, opp på do opptil 5-6ganger pr. natt, kynnere som gjør det tungt å puste og til å få sovnet igjen fort med og hjertebank noen netter som gjør enn andpusten..
marghald Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Takk - det skal jeg! Har også lagt til meg en vane hvor jeg hopper under dyna igjen så fort mann og barn er sendt avgårde om morgenen. Utrolig deilig med den ekstra timen på morgenen!
håper på fulltreff Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Jeg sover som flere her inne veldig dårlig om nettene og gleder meg masse til ventetiden er over. Sov godt og hadde det fint selv med amming midt på natten sist, og krysser fingrene for at det blir likt denne gangen. Men, vi kan jo nyte at vi slipper å streve med ammeinnlegg og melkespreng.
twoboys & a girl Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Nyt tiden nå. Man vet aldri hva som skjer etter fødselen. Fikk et kolikk barn sist så ble ikke mye søvn på meg det første halve året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå