Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jenta mi på 3 mnd sikler så mye for tiden. Lager små bobler og smattelyder med munnen. Fler som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Dytt! Det gjør guttrn min på 2mnd også! Har ikke peiling på hvorfor egentlig... litt tidlig med tenner vel??
3 prinser <3 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 det er helt normalt. Min sønn gjorde også det,og da fikk jeg høre at han øvde seg på å prate. Ingen ting å bekymre seg over, går over etterhvert;)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Gutten min har gjort det lenge, og gjør det enda. Han er 5 mnd og babler masse, men innimellom er det bobling og smatting fremdeles. Helt normalt
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Snuppa vår har også gjort dette i ca 1 mnd (er snart 4 mnd.). Favoritten nå er å blåse i spyttet sånn at det spruter...Gjerne med smokken i munnen:-) De er så morsomme når de er sånn....
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Snuppa vår gjør også det, blåser spyttet så det spruter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå