suseduse Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 men ingen på jobben kan jobbe... hva gjør jeg??? jobber bare en kveld i uka og annenhver helg, så har vel kanskje ikke rett på fri??? men noen må jo ta vare på gutten, og sambo ligger rett ut..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Når begynner du på jobb da? og når legger du gutten? Her var samboeren min hjemme en kvels sist han jobbet ettermiddagen, da kjørte han ut etter ho var lagt:) Kanskje dere kunne gjort noe av det samme?
suseduse Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 jeg begynner 4 og han legger seg 8... jobber i butikk og vi stenger 9..
Expat Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Om sambo ikke har vill farang kan vel han se til en sovende gutt? Er han så syk da?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 uffda. klarer han ikke ta seg av lillegutt litt da samboeren din så du får jobbet i kveld? Hva som er i veien med de da? Er det forkjølelse så har du kanskje besteforeldre i nærheten som kan stille opp. Men jeg tror jo du egentlig skal ha krav på å være hjemme med sykt barn. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå