handymandy er fødeklar Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei gode dib- damer. er det noen gode sjeler der ute som kan gi meg til råd og veiledning i en vanskelig situasjon? Saken er den: JEG ER SÅ INNMARI BETATT AV EN PÅ JOBB! Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til ham i det hele tatt. Signalene jeg får fra ham er temmelig klare og det er første gang i mitt liv at det har gnistret av et enkelt håndtrykk eller et klapp på skulderen. De blikkene vi veksler er bort i mot magiske og jeg kjenner pulsen blir skyhøy bare han ser på meg. Men dette er jo helt krise, siden vi begge er i faste forhold og har barn. Jeg er sammen med verdens herligste mann, snill, omtenksom, en god pappa og en god elsker. Så det er ingenting og utsette på ham. Men i det siste har jeg tatt meg selv i å lukke øynene å fantasere om ham på jobben når jeg å mannen har sex. HJELP! Jeg ønsker ikke at det skal være slik i det hele tatt, vi snakker om å få barn nr to og alt er veldig trygt og godt. Kanskje det er nettopp det som er problemet, AT DET ER FOR TRYGT? Vi har vært sammen i 7 år og jeg kan aldri huske at jeg følte det slik for ham. Ikke den lidenskapen i alle fall. Er så redd for at jeg og mannen holder bare sammen fordi det er trygt og godt, eller om vi faktisk elsker hverandre så høyt som vi sier. Hvor går grensen? Ikke det at det nødvendigvis er så grønt på andre siden av gjerdet........... Hadde vært topp med noen råd... klem
alvis Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Nei, dette er ikke noen lett situasjon! Alle kan bli betatt av andre fast de har de godt i sitt eget forhold. Så lenge du har det bra, dere har barn sammen og tenker på nr 2 syns jeg du skal prøve å holde deg vekke fra han på jobben. Det står for mye på spill....din familje og hans familje kan bli knust pga en forelskelse. Kan du klare å jobbe sammen med ham? Utan at dere gjør noe dumt mener jeg? Kanskje det bare er en forelskelse som går over?
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 alle blir vel en eller annen gang litt betatt av en annen, erfaringsmessig så er ikke gresset grønnere på den andre siden ) skjønner du har det vanskelig, men ikke sett deg selv i situasjoner der fristelsen blir større hvis du skjønner? Det er ikke uvanlig å fantasere om andre mens man har sex med gubben. Håper for din del at det går over, bruk denne ekstra energien du får av å være betatt på samboern din ) Prøv å finne noen negative sider ved han du er keen på, kanskje han ikke er all that allikevel? Lykke til
Simselimsen Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Bruk tida til og fantasere om han andre, og la det gå over av seg selv. Hverdagen kommer til alle uansett, så bare prøv og la det være som det er, til det går over. Prøv og fokusere på mannen din!! Vis mannen din masse oppmerksomhet og prøv og finne fram noen sjalusi følelser ovenfor mannen din....Sjalusi kan gjøre mye for et forhold, det kan virkelig få markeringsbehovet i gang. Det er ikke så lett og gå gjennom et helt liv uten noen gang og bli betatt av noen andre, men det GÅR OVER!! Det som du og mannen din har høres ut som noe som man ikke finner på hvert gatehjørne, så ikke kast det bort bare fordi DU ble litt småforelsket i en annen. Finn heller en måte og bli litt småforelsket i mannen din. Det kan også hende du bare kjenner sånn "lidenskap" fordi du vet du ikke kan få han!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå