Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er de store, normale eller små i størrelse? Vår gutt er 80 cm+, lurer på om jeg bør gå for 92 hvis den skal holde ut vinteren? (Han er født i juli). Dessuten, finnes det vinterutgave med fleecefor eller ullfor? Tror jeg vil bruke en HH-bukse+jakke nå på høsten. Håper noen kan hjelpe, blir helt forvirret av alle typer og modeller...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 De er STORE i str ... så er han 80 så hadde jeg tatt 86
La Perla Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 De er store i størrelsen, men fra 98 og oppover er de visst ikke så store i år. Jeg har en pent brukt vinterdress til salgs i str. 86. Gutten min brukte den mesteparten av vinteren i fjor, og da var han selv str. 92+ Han er 3 år nå og vanligvis str.,. 98.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Det kan være interessant. Har sendt deg en pm! Send meg en mail du :-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Tror de til mindre barn er store i størrelsen. Og de til litt eldre barn er små i størrelsene. Eldstejenta mi brukte 104 på andre klær forrige høsten, men trengte 110 i dressen. Yngstejenta mi bruker 92 på andre klær og kunne ikke ha hatt noe større enn 92 iår. Må ha 98 på andre dresser/skibukser. Jakker går greit med 92 fordet meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå