Gå til innhold

28+5 og lett blødning?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nettopp på do, og til min store skrekk så jeg at det var litt blod i truseinnlegget.. nesten litt som starten på mensen... jeg har babywatcher, og hjerterytmen ligger som normalt... noen som vet hva dette er eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Vanlig med sånne blødninger...en har jo mer blod i kroppen, og slimhinnene i underlivet er skjøre. Så det er sikkert blod derfra, og det er ikke farlig. Altså sier jeg dette utifra mengden for den var vel på mindre enn en teskje? Du er nok obs på hvis det skulle blø mer eller at du får smerter, og da kan du ringe føden...du kan selvsagt ringe dem nå også hvis du er usikker.

Skrevet

mengden var vel på omlag ei teskje ja... får bare vente å se.. har ikke kommet noe mer enda iallefall ser det ut til.. takk for svar iallefall :-)

Skrevet

På kontroll i går sa JM at dersom det kom friskt blod skulle man alltid kontakte/ringe føden for råd! Ikke fullt så farlig med "gammelt" brunt blod..

Skrevet

det var mest brunt, med bittelitt rødt... venter og ser an situasjonen jeg.. jeg har som sagt hørt hjertelyden, samt kjent spark..skal til jormor i morgentidlig så får høre hva hu sier der..

Skrevet

Hei!

selv om det er flott at vi kan utveksle erfaringer og dele glede her på bim, tror jeg ikke vi kan bruke oss selv som leger eller jordmødre..

jeg har ihvertfall alltid hørt at man skal ringe føden hvis det er noe blødninger.Du bør nok gjøre det.

Lykke til!

Skrevet

Gjør det! og lykke til! =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...