baby_i_magen? Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 hei... dere som hadde blødninger regelmessig i begynnelsen av svangerskapet, hvordan fant dere ut at dere var gravide? tenker på dere som hadde "mensen" i svangerskapet... hadde dere noen spesielle tegn som gjorde at dere "visste" det, eller var det tilfeldig at dere fant det ut?
Tooblind Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Mine blødninger begynte i uke 7 ca, så jeg visste jo allerede at jeg var gravid etter positiv test noen uker tidligere.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Ja, mine begynte også i uke 7. Og de varte ikke lenge, toppen 5 minutter (helt rødt, dyppende blod) Blødde litt fra og til mellom 7 og 12. uke, ett par ganger i uken på det meste.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg hadde funnet ut at jeg var gravid ca. 2 dager før jeg begynte med blødninger... Hadde blødninger til og fra hele tiden i begge svangerskapene! Mest i mengde mellom uke 8 og 22
-Lane- Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg fikk "mensen" da jeg egentlig skulle ha mensen. Testene var også negative, men det dryppet litt melk ut av puppene mine og da skjønte jeg det vel.. Har ei på 2 år fra før av. Tok fortsatt en uke før testen var positiv da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå