*Rutletutt* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Begynte å bruke Purelan brystvorte-salven på leppene når jeg sluttet å ha bruk for den på puppene...kjempegod! Jeg sliter med tørre lepper, men ikke nå lengre:o)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 elizabeth arden wonder cream er også helt fantastisk. den er ganske dyr da, men veldig drøy i bruk. den fungerer også til munnsår!
urigeller Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg som leser Se&Hør har visst om det med Purelan lenge... Celina Midelfart bruker visst den på leppene sine, stod det i en interessant artikkel i bladet en gang... Funker som bare rakker'n!
*Rutletutt* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Eigh Hour cream? Har brukt denne også - og den er også super god - men Purelan er enda bedre - den sitter bedre på leppene liksom...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Ja den er genial pleier å ta på den først og så bitte litt lebestift over, da får du farget lippgloss som ikke gjør leppene tørre..
*Kleopatra Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Purelan er veldig god ja, den bruker jeg også av og til. Favoritten min er likevel Rosebud:)
*Rutletutt* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 He he - ja det lønner seg å lese Se&Hør;o) Leser det av og til jeg også, men det hadde jeg ikke fått med meg...jeg som trodde jeg var SÅ lur nå, he he;o)
¤ my precious ¤ Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Min favoritt er Mentholatum-lepomade :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå