Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er fremdeles ikke kommet her, trenger det såååårt!
gullgutten_min! Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 da er vi to om å håpe på det... pleier alltid å komme den 5....
Hidjey Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Her har det alltid komt den 5. men er ikke kommet enda..
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 ikke hær heller, men kommer senest tiende
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg har heller ikke fått det... og hos meg har det kommet inn den 4. i flere måneder nå. Sjekket nettbanken for å finne ut av det. Men det kan jo komme i ettermiddag da... Betryggende å se at det ikke er bare jeg som mangler... har 1 krone å 49 øre på konto'n. Ikke noe spesielt jeg trenger, men godt å vite at det er i orden i alle fall =) Måtte det komme inn til helgen i alle fall =)
Hidjey Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Jeg har 16 kr på konto. Men vi klarer oss altså, er jo bare min egen feil at jeg ikke er så flink å budsjettere liksom..
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 er jeg gledesdreper når jeg sier at jeg har seks tusen på kontoen? må tilføye at mesteparten er nødt å gå til ny vaskemaskin da, sure penger:(
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Hehe... går helt fint at du har 6000 på konto =) Jeg hadde 5000 på fredag... har ikke kjøpt noe spesielt en gang :-/ Bare en tur på IKEA, en liten shopping runde på lørdag. Hobbystæsj og gardiner, et par julegaver... Så ikke synd på meg =) Men pengene forsvant da så fort.. hehe Lykke tiil med vaskemaskinhandel =)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 takk for det:) jepp det kom inn i stad:)
Hidjey Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Inne hos oss også.. Men det er jo ikke så viktig da, for jeg vinner jo i Viking Lotto i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå