babyprincess Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Må jeg ta den ut? Har lyst å ha den....men gror det igjen så tør jeg ikke ta nytt hull etterpå....snufs. Gjør så vondt. Går det ikke an å ta den inn og ut av og til i perioden jeg ammer? Gror vel ikke så fort igjen. Takk for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Har hørt om de som får lett betendelse i brystene ved å amme samtidig som de har piercing. Jeg tok ut min i goood tid før jeg ble gravid, slik at den skulle få gro skikkelig. Flere av mine venneinner har også fjernet de da de ble gravide. Tenk, du skal jo amme i noen mnd.. kan vere travelt å ta de inn og ut hele tiden...
Serial mom Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Tok dem også ut før jeg ble gravid. Følte meg litt "naken" uten,men nå kunne jeg ikke drømme om å sette dem i igjen. (hadde dem i mange år) Ser nå,over år etter at de anda ikke er grodd helt,og etter jeg ble gravid har det kommet ut litt hvit,talgaktig gugge fra hullene,men vet ikke om det kanskje er noe som har med melkeprodukjsonen og gjøre,eller hullene. Det verken svir eller er betent. Plukk de ut i god tid,siden de kan bli lett irriterte om du skal plukke av og på smykkene i ett kjør ved amming. Og etter å ha tynt deg gjennom en fødsel er neppe å pierce brystvorta det du forbinder med den verste smerte i verden ;-)
babyprincess Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 hehe, takk for svar begge to:-) Skal ta den ut i kveld jeg da. Tror kanskje jeg tør ta ny etter jeg har vært gjennom en fødsel.... hihi
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 hadde tatt den ut om jeg var deg... ikke gøy om det blir betennelse, og nipplene kommer til å bli ganske så ømme... fjernet mine for noen år siden, kommer ennå litt puss ut, kan være det kommer melk ut der også??(søl om baby ikke tar hele nippla i munnen..og ved melkespreng?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå