Gå til innhold

Hvorfor blir det sånn? Ang vaskepulver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer kjøpte feil, og kjøpte vaskepulver i stede for flytende sist han handlet....og når jeg bruker dette så ligger jo halvparten (om ikke mer) igjen som en stor klump i pulver-kammeret etter at maskinen er ferdogvasket. Hva gjør jeg feil? Trodde kanskje jeg tok for mye pulver, men har prøvd å ta mindre i, men det blir sånn likevel....grrrrr:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Putter du pulveret i riktig kammer, er jo gjerne et for forvask og et for vanlig.... (Spør sikkert dumt jeg nå)

Skrevet

Sånn ble det her også, bruker bare pulver. Men gikk over til å bruke vaskeball, da ligger det ikke noe igjen. :o)

Skrevet

Ja, det er riktig kammer;o)

Skrevet

Hvor får en tak i sånn vaskeball da? Aldri sett det noe sted, jeg....og bruker du pulver i denne? Trodde det var meningen å bruke flytende i sånne, jeg? ;o)

Skrevet

Kjøpte den vel på rimi eller noe tror jeg. Bruker pulver ja, klærne blir rene så da går det vel bra vil jeg tro. ;o)

Skrevet

Hmm, det har aldri skjedd før :) sikker på at du putter det i riktig kammer?

Skrevet

Er sånn på noen maskiner har jeg funnet ut. Du må hjelpe pulveret inn i maskina. Altså skubbe skuffen ut å inn noen ganger når den starter å skylle det inn.....Nesten rett etter du har startet den..

Skrevet

I vårt kammer har vi en sånn liten "vegg" som vi løfter ned når vi skal bruke flytende vaskemiddel. Denne må løftes opp når vi skal bruke pulver. Det er ikke noe sånt da? At du må løfte denne "veggen" opp?

Skrevet

Jepp - er riktig kammer;o) En ting er nå sikkert...skal aldri kjøpe pulver igjen! ;o/

Skrevet

Har en egen "greie" som settes inni kammeret når jeg bruker flytende vaskemiddel - denne har jeg tatt ut, ja...

Skrevet

Men pass på å ikke dra den for langt ut. Da blir det fort vått på gulvet.. ;)

Skrevet

Jeg putter pulver rett i maskinen, så slipper jeg gris i kammeret...

Skrevet

Går det an altså....skal prøves!

Gjest tjoheisann
Skrevet

Rett i maskinen?? Er jo ikke så skånsomt mot tøyet det eller?

Og disse vaskeballene skal vi ikke bruke lengre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...