Gå til innhold

Hva ville dere ha valgt?? (Ang. hus)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alternativ 1: Et hus med en kjempefin hage (skog og en del plen), der alt er privat, og med fin utsikt. Selve huset trenger en god del renovering, men er gode muligheter med ombygging/påbygg ol.

Alternativ 2: Et ok hus med et hus som trenger kun litt maling her og der og skjønnhetsløft. Ikke muligheter til påbygg. Hagen er liten, med hus rundt hele, og veldig lite privatliv, og vei like utenfor huset (ikke så trafikert da)

Begge husene er på samme sted, så trengs ikke flytting av barnehage, skole eller noe da.

Vi bor nå i alternativ 1 huset, men har lyst til å bygge det om å koste på det en del penger slik at det blir et bra hus, på ei bra tomt...

Men så var det om vi skulle selge dette huset, å slippe så mye arbeid?? Men tomta er jo så herlig da, elsker den...!!

Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blitt boende! helt klart:) virker på meg som om det er det du har mest lyst til også

nei, ikke flytt!!!:)))

Skrevet

Nr 1 - helt klart!

Skrevet

Alt 1. Hvis planløsningen er bra. Hvis man må begynne å endre mye på det blir det mye pes. men oppussing er jo greit da. Beliggen heten får man ikke gjort noe med

Skrevet

Alternativ 1 !!!! Fin tomt, utsikt og skjermet er et stort pluss ;)

Skrevet

Kommer an på så mangt egentlig...

Hadde helst beholdt det første, jeg. Men da hadde jeg måtte hatt råd til å renovere det. Hadde ikke trengt å ta alt på engang, men på sikt, vel, ikke uoverskuelig fremtid heller da. Hvor handy er dere selv, har dere familie som vil hjelpe dere?

Skrevet

Alternativ 1 uten tvil. Hadde fått klaus hvis jeg skulle flytte fra alternativ 1 til alternativ 2.

Skrevet

Det som er planen da (i utgangspunktet), er å låne mellom 500 tusen og en million, og fått ordnet hele huset skikkelig (nytt kjøkken, nytt bad og vaskerom, pluss litt til), og kan gjøre mye selv, men vil bruke en del snekkere for å få det unna litt raskere!!

Lånet vil da totalt bli på ca 1,5 mil

Skrevet

Vi hadde et sånt alternativ 1 hus, aldri mer for å si det sånn.. Hadde det vært en plass der det var barn i nærheten så hadde jeg nok sagt ja til alternativ 1. Men her hadde det delvis alternativ 2, men vi skal bygge selv nå i et nytt boligfeldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...