babyprincess Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Legen sa jeg måtte holde meg unna salt. Hadde fått litt høyt bt siden sist. (pga at jeg har spist for mye salt) Påvirker dette forsteret på noen måte? Takk for svar:-)
Trønderjente82 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Vel... Du kan jo få svangerskapsforgiftning som påvirker fosteret, men vet ikke om det påvirker fosteret på noen annen måte.
babyprincess Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 oi, ok, tusen takk for svar. Synes det er så vanskelig å spise mindre salt...elsker chips og...huff...må virkelig ta meg sammen...
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 HB høyere enn 13,5 kan indikere tykt blod, som igjen kan føre til at blodgjennomstrømninga til morkaka blir dårligere. HB kan bli forhøyet av for lite veske og/eller for mye salt. Kutt ned på saltet, drikk mere og sjekk hb på ny etter et par dager. Det var den beskjeden jeg fikk av føden. Hos gravide over 20 uker bør hb da ikke overstige 13,5 (over lengre tid). HB skal normalt gå ned utover i svangerskapet..
babyprincess Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 ok....håper ikke det går utover fosteret på noen måte... takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå