Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Vil en av dere hjelpe meg med noe? Eller er dere bare ute etter å håne og gjøre narr av folk?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg er ikke ute etter å håne eller gjøre narr av deg, men om jeg kan hjelpe deg, det vet jeg ikke...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Vet ikke om jeg passer inn i beskrivelsen din men jeg hjelper om jeg kan.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg sliter meg sjalusi, noe som jeg aldri har vært før og liker det heller ikke selv. Hater det! Vil bli kvitt det!! Historien bak meg er vel en av grunnene til det. Ikke vet jeg...Klarer ikke å styre det! Nå er det blitt så ille at jeg er nesten på grensen til å gjøre det slutt, siden dette tar på forholdet, selv om jeg elsker han over alt på jord. Synes han fortjener noe bedre... Men nå har jeg bestemt meg! Jeg skal bli kvitt problemet, men har ikke peiling på hvordan.. Legger jeg ut dette på et annet forum får jeg sikkert bare til svar at jeg må gå til psykolog etc... Men det kommer jeg ikke til å gjøre. Håper at folk her inne kan ta seg litt sammen på mitt innlegg, selv om jeg vet at det kommer til å bli skrevet en god del dritt....Men vi får se.. Bryr meg heller ikke om de skriver inn dritt...da får jeg bare spørre noen andre med mere mellom ørene...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Er kjæresten din klar over sjalusien din? Og vet han i så fall hvorfor du sliter sånn med det? Du må hvertfall ha han med på laget, tror jeg. Er det noe uoppgjort du har bak deg, så må du prøve å bli ferdig med det. Han må la deg bruke tiden du trenger. Har han gjort noe mot deg som gjør at du har det sånn?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 har ikke noe godt tips til deg om du ikke går med på psykolog el. du vet åpenbart hvilkeerfaringer du har fra tidligere som påvirker deg slik at du er sjalu nå. om ikke disse erfaringene har noe med kjæresten din å gjøre. må du på en eller annen måte finne ut hvordan du kan klare å skille disse to tingene. om du ikke har fortalt kjæresten din om problemet bør du fortelle han om dette kansje han kan hjelpe deg med noe, ved å gjøre noen ting litt anderledes for deg. er han årsak i dine følelser, ja da er det jo en grunn for at du føler slik i forhold til han. da må dere sammen bli enige om å satse og hjelpe forholdet. slik at du klarer å stole på han. eller så må dere finne ut om dette noen gang vil endre. er han ikke skyld i din sjalusi, så ja da fortjener han bedre men det gjør du og. det betyr jo ikke at dere skal være sammen med noen andre men dere må jobbe hardere med forholdet. er det verdt det? ja da må du kjempe. håper dette ikke ble for forvirrende, jeg har en tendens til å skrive noe surrete. men om sjalusien din er så stor at du trenger hjelp må du ikke være redd for å be om hjelp eller ta i mot den. Lykke til. ikke ødelegg forholdet ditt fordi du er usikker og har det vondt.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Mitt tidligere forhold har vel mest av skylda. Han har gjort så mye vondt mot meg at det er forferdelig. Så ikke hvor ille det var før jeg kom ut av forholde. Tok meg 1år og 6mnd før jeg turte å gjøre forholdet som hadde vart i 7år slutt. Min nåværende mann vet alt om det forholdet. Han vet jeg hater løgn. Jeg hater løgn! Sannheten kan bare være så jævlig den vil, men løgn er værre. Min nåværende mann hadde et meget spesielt forhold til ei venninne, de kunne prate om alt mulig. Å det var helt i orden for meg det. Men så plutselig så begynte han å legge skjul på vennskapet. Han pratet ikke lengre om henne etc. Jeg så på mobilen hans at han hadde div sms som kan tolkes på forskjellige måter. Hun sendte han ting i posten som han gjemte for meg. De hadde skjult kommunikasjon og rett og slett flørtet. Jeg tok det opp med han flere ganger. Fra hans sin side var det bare tullprat, men etterhvert så så han at det kanskje ikke var det lengre fra henne. Å siden han har løyet mye om henne til meg så stoler jeg ikke på han rett og slett. Om han hadde tatt seg en pils på byn med kompiser gjør meg ingenting, men tror snart at alt han sier løyn! Hun prøver enda å ødelegge for oss...redd for at hun skal klare det en dag. For jeg er lei
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Min samboer er enig i at hun prøver å ødelegge, han ser det nå. Så han vil ikke ha noe form for kontakt med henne mere, hun har gjort nok dritt. Men jeg tror ikke på han! Men en del av meg sier at jeg tror han, men av og til blir jeg gaaaal fordi jeg har så mye spørsmål usvart. Man får lyst til å ta en hevneaksjon og få henne til å angre! Men en del av meg sier at jeg skal bare overse henne å heller vise henne på en eller annen måte at hun er bare luft for oss og vi bryr oss ikke. Vi har det bra sammen, elsker hverandre! HI
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Det lar seg ikke gjøre å hjelpe dem som ikke vil ha hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå