silhah og emilie Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 er såå røyksyk nå at jeg tror jeg dør...men skal ikke skal ikke skal ikke.. er første helt røykfrie dag i dag og det er helt JÆVLIG
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 tenk på spiren i magen, så klarer du det vet du styrke sendes din vei )
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Så bra at du ikke skal røyke:) Bare tenk så glad lille spire blir for at du ikke tar deg en røyk nå Hold ut, dette klarer du:)!!!
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 you can do it.... Jeg klarte deg, og jeg er rimelig "røykesvak", så hvis jeg klarte det så klarer alle det ))) Har holdt opp i 2 år nå...... Vær sterk og tenk på den lille, alt du suger i deg får hun i seg vet du... sender over masse støtteklemmer...
Mille** Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Du er kjempeflink, selvfølgelig klarer du å la være å røyke. Du er jo gravid, og lille spire i magen er førsteprioritet. Hold ut! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå