Gå til innhold

Er disse el-test strimlene bra billigetester.no bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit at de er billige, men de bør fungere som de skal også, he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd dem, men dytter opp så kanskje noen andre vet.

Skrevet

Jeg har litt dårlig erfaring med disse billigetester.no testene (strips altså). Har hatt pos test kun en gang. Stort sett kommer en svak strek på riktig tidspunkt (og jeg kjenner EL selv). Men en svak strek er per bruksanv negativt resultat. Har påvist EL ved blodprøve i en slik syklus. Ergo...lurer på kvaliteten. Men har ikke prøvd andre merker enda, så kan ikke si om det er meg eller testen :)

Dessuten har jeg testet om morningen, for jeg klarer ikke la være å drikke i løpet av dagen. Noen mener det er bedre å teste om etterm, men bruksanv sier en kan teste når som helst (men ikke drikke ca 4 timer før eller noe slikt).

Lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg har prøvd dem og de har funket helt fint for min del. Eneste som kan være vanskelig er å tyde strekene, teststreken skal jo være like sterk som kontrollstreken vettu.

Skrevet

Noen flere som har erfaring med disse?

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med dem, viser når jeg har el pluss att jeg kjenner veldig godt att jeg har el også.

Skrevet

Jeg bruker disse billigtestene,men får alltid negativ....

Jeg har så veldig ustabil syklus,og har ikke hatt mens siden juni:(

De siste dagene har jeg fått en veldig svak strek.Er det noe tegn på at eggløsning nærmer seg tro??....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...