Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Blæ, har ikke IKM før den 20sep...tror ikke jeg klarer vente lengre...er så spent!! Hvorfor går tiden så sent når man ønsker noe?! he he.........
hufsa29 venter gutt Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Er superutålmodig! Har ikke IKM før 13. sept... Mange av symptomene er der, sånn som mensmurringer og vondt i puppene og ryggen. Men det er jo fortsatt for tidlig å teste. SUKK. Mulig jeg bare må prøve noen få dager likevel...
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Har ikke no mens her heller, men skulle kanskje ha fått den forrige helg? Er ikke sikker da d bare er 6 ,5 måned siden jeg fødte og har bare hatt mensen 1 gang etter d. Hvis man skal være HELT sikker på at testen gir utslag hvis den er positiv, hvor lenge bør man vente da?
Allean, Fia og lillebror Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Her må det ventes helt til 17 september. Men med forrige tok det et halvt år å sette spiren. Så jeg prøver så godt jeg kan å ikke være utåmodig. Må finne på noe annet å tenke på. Det var da jeg hadde det mest travelt, og ikke hadde tid til å tenke på å bli gravid at jeg ble gravid sist:)
nr2 i mai! Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hei! her er det også 17 sept. er så spennende dette her! Men prøver å ikke bli for optimistisk heller! Har derer avsluttet pp og venter, eller er dere fortsatt aktive?
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Hei! Jeg har ikm 11 sept. og er så spent at jeg holder på å miste all sunn fornuft. Har mens murringer, svakt ømme pupper med litt melk (fødte for nøyaktig 2 år siden) Hallo... Nei.. det er visst bare å vente i spenning og iver. Har ikke akkurat vært aktive prøvere, men er veldig spent likevel =) Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå