Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er vanligvis i godt humør jeg, men i dag er jeg litt nedfor. Jeg går og tenker på om alt er bra med magen om dagen og om barnet har det bra. Har brukt antibiotika en ukes tid (som skulle være ufarlig sa legen), og i dag har jeg fått utslett. Det var ikke farlig sa de på legekontoret. Men alikevel blir jeg plutselig litt trist, for jeg tenker liksom "guuud, om jeg har gjort noe galt for bebisen" ......skjønner?? Så blir man litt sårbar når folk spør om en har det bra, for en ser litt sliten og bekymra ut i dag. Like før jeg begynte å tute i sta! Uff !! Orker ikke å sitte og tute på jobben !! Prøver å trøste meg med at bebisen er jo godt beskyttet inni magen, men ......vil jo bare at det skal være bra. Snufs........humøret er litt vinglete om dagen. (snart 16 uker nå)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hei ) Babyen din har det nok fint inni magen til mamman sin! Det er godt å gråte en gang iblandt, men kan forstå at det ikke er så greit å gjøre det på jobben. Her må jeg liksom sørge for at det blir etter at jenta mi på 3 har lagt seg, og helst de dagene sambo jobber sent*ler* Det er tross alt best å være alene, slik at man kan tute så høyt man vil ;o)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Er så enig ! Har ei jente fra før, snart 3 år, så når gubben jobber sent og jenta har lagt seg, da hender det at tårene får fritt utløp. Blir jo rørt av alt mulig også da. I dag begynner den serien på NRK om jordmødrene, da blir det vel noen tårer da også. Urettferdig at man skal være så følsom når man er gravid. Det var da man skulle hatt et panser og vært tøff og stått imot alt, men neida, da er man som en forsvarsløs pudding og bare den minste lille ting gjør at man gråter. Uff ! )
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 er slik jeg og...jeg og samboeren krangler mere nå enn før jeg ble gravid, vis jeg blir lei meg da spør han om hvorfor jeg sitter og suttrer NÅ igjen liksom...da kommer det enda flere tårer
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hei snorkfrøken, jeg kjenner meg sånn igjen i deg! jeg går inn i uke 16 på fredag, og har aldri vært så "sutrete" i hele mitt liv. hehe... Humøret mitt kan snu på en femøring fra kjempe bra til helt på bunn! Jobbet som bartender når jeg fant ut at jeg var gravid, og jobbet i ca en mnd før jeg sluttet i det yrket. Jeg stod på jobb på en lørdag, kl var ca 2 på natta det var stappe fullt og alle skulle ha avanserte drinker som gjerne tar litt tid å lage, det er jo greit det var jo min jobb å lage gode avanserte drinker. Men det var absolutt nok til å få meg i stortutingen, (rett og slett fordi jeg stresset var jeg redd for at det skulle skade babyen!) Jeg klarte ikke å holde det igjen og kunne jo ikke gå fra baren, hehe der stod jeg å tårene bare randt, jeg klarte ikke å stoppe. Huff da var jeg flau da endelig baren stengte! hehe Føler meg helt tullete av og til. Men det er tydeligvis slik det skal være. Håper min jobbflause kan få deg til å smile litt, vi er visst "mange i samme båt."
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Denne jenta begynte å stortute igår fordi sambo ved et uhell dro ut ledningen til pc'en så den slo seg av. Synes det var fryktelig urettferdig at jeg da ikke fikk sett hva folk kanskje hadde skrevet til meg på msn.. Hihi, måtte jo le godt etterpå. Stakkars sambo.
mor.monsen Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 eg melder meg på.....suterer, furter og griner for ingenting... vil egentlig bvare ha masse omsorg og trøst hele tiden. Men om gubben prøver på å kose eller noe blir jeg irritert for det også... jeg er litt håpløs om dagen! Får prøve å ta meg sammen.
turbohege Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 he,he. Det er nok bare og henge seg på her ja. Jeg klarte uheldigvis og helle melkeglasset til min mann helt opp til kanten. Rett og slett super fullt. Sa unnskyld og greier, for det var ikke meningen, ble liksom bare sånn. Greit det sier han og vi snakker om andre ting. Mitt melkeglass blir tomt og han fyller det også opp til kanten, men dette er med vilje. "ha, ha, nå får du igjen" sier han og ler. Dette hadde vi vanligvis ledd av begge to. Men nei da. Fru stortut setter i gang med hikste grin. Forstå meg den som kan. Har blitt noen liter saltvann i det siste. Men tenker når alt er over kan man se tilbake og rett og slett le av det. Synd det bare gjør så forferdelig vondt akkurat i denne perioden. Vi er jo ikke oss selv på noen måte. Stor klem til andre stortutere( Hi,hi :0) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå