Gå til innhold

HAr dere med barn 6-11 mnd stort sett barnet oppi vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere her og folk jeg kjenner som mener at man ikke trenger hverken vanntettte sko/lobber eller skikkelig vind og vanntett jakke eller dress når de er så små, da de bare sitter i vogna alikevel.

Har hatt jenta mi mye ut av vogna jeg allerede og hun er 7 mnd. Hun får sitte å leke i sanden, velte seg rundt i singelen gjerne 1 time eller 2 hver eneste dag. Så jeg synes det er minst like viktig at hun har godt høst og vinterutstyr.

Er det bare jeg som ikke bare har babyen pent og sittende/liggende pyntlig i vogna, eller er det mer vanlig at de får leke på bakken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emilie leker mye på bakken hun:)

å det har hun gjort i mange mnd (er 9 mnd)

Skrevet

Jeg lar hun være litt på bakken og i sanden, men hun putter jo alt i munn.. Grus, gress, sand... Så jeg har hun nok mest i vogna ja.

Skrevet

Junior satt for det meste i vogna ja, men det skyldes nok at han er sommerbarn så han var i den alderen midt på kaldeste vinteren....

Skrevet

Har sett at det ofte er slik.

Her har vi vært stikk motsatt, lillegutt har ålt seg rundt på asfalten og grusen siden han var 5-6 mnd. Nå er han en tøffing på 15 mnd. Han krabber opp og ned bratte bakker, ruller rundt, plasker i søla osv. Stor koser seg ute. Har også fått skryt fra barnehagen av at han er så for seg når han er ute.

Tror de små ha godt av det, at de blir mer hardfør og uredde.

Skrevet

Minstemann her har lekt ute fra han var ca 8 mnd (når det var slutt på den sureste vinteren). Han eelsker å være ute.

Vet om en jente som ikke var ute i regnvær før hun var 1,5 år. Kan tro det var spennende å plaske i vanndammer!!! Var umulig å få inn igjen :-)

Skrevet

og jeg synes heller ikke det gjør noe at de spiser litt sand og pinner =)

Skrevet

Minsten er en bedagelig fyr som trives best oppe i vogna, der han kan se på folk og ha full oversikt ;) Han er snart 8 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...