Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 jeg er i uke 29 og er andre gangs.kjenner liv dagelig,men ikke fult så voldsomt som det har vert (mye spark og snuing) min første gutt var også veldig aktiv.langt over uke 32... men nå kjenner jeg bare dytting og kribling.bare på de samme stedene.og nå ganske langt nede ved skammbenet. kan det vere at han har snudd seg så tidlig...noen med erfaring??
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hei, jeg er ikke annen gangs, men første gangs, men jeg har det også på samme måte. Spurte jordmor siste jeg var der, og hun sa det var normalt, og i tillegg så begynner det å bli dårlig med plass, hvertfall for min del, da jeg er ganske liten. Bevegelsene mine er også der som du sier, men mere dytting, og roligere bev en all den snuingen som pågikk før.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 takker jeg vet at det blir mindre plass,men jeg har gått å sammenlingnet med den første...hehe..sikkert helt feil av meg å gjøre det... så derfor blir jeg litt bekymret..men sikkert heelt normalt.. trengte bare å få høre det av noen andre..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Godt å høre det er flere enn meg som har reagert på dette! jeg kjenner jo masse liv og røre, men på en annen måte enn hva jeg gjorde for ei ukes tid tilbake! Tenkte å høre med jormor ang dette i morgen.. lillejenta lå med hodet ned på sist kontroll hos legen iallefall, for litt over en uke siden.. regner med hu ligger sånn enda, for jeg kjenner det med jevne mellomrom i ribbeina iallefall!
*Smiley* Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Høres ut som den har snudd seg ja.Min snudde seg i uke 30..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå