Gå til innhold

amme-BH

MariaEW- 05.10.07♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

vill gjerne høre om erfaringer rundt amme-BHer.. er så usikker på hva jeg skal kjøpe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du store bryster ville jeg satset på BH av god kvalitet, som holder ting på plass uten å gnage i skuldrene.

Hold deg helst unna spiler, men viktigst er at ingenting strammer mens du ammer. Melkekjertlene starter helt oppe ved armhulen og hvis det er noe som hindrer melken i å "strømme fritt" vil melkegangene tette seg.

Vask BHene ofte, i hvert fall i starten, og på varmt program. Melken er søt og grobunn for bakterier. 60 grader dreper bakteriene og kan være lurt å tenke på om du ikke vil bruke ammeinnlegg.

Skrevet

vel, skal ikke skryte på meg å være godt utstyrt;)

takk for gode tips, men hvilke merker erdet som er "best"?

Skrevet

De beste merkene er de som sitter best rundt bysten din = her må du selv prøve deg frem:) Alle er vi forskjellige. Jeg er ikke spesielt brystfager til vanlig, men etter fødselen ble jeg rene Dolly Parton, eller Pamela Anderson, heldigvis ikke Jordan:). Det beste er å kjøpe en bh som passer rett før fødselen, slik at du har, også se det an.

Jeg har sett flere som liker bhene fra cubus og kappahl. Selv brukte jeg abecita sine sist, en nattbh uten spiler og de andre med. Om du vil ha med eller uten spiler er opp til deg, men de må sitte skikkelig godt. Kan kanskje være lurt å få hjelp hos noen som kan dette her, i en spesialforretning først.

Skrevet

takk:)

andre, gjerne kom med deres erfaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...