Gå til innhold

Kynnere og mensmurring i uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kynnere i over 10 timer, i tillegg til lett mensmurring, men virker som det begynner å avta. Er dette et tegn på at noe er i ferd med å skje, eller er det helt normalt? Vil jo at lillejenta skal få vokse i noen uker til før hun kommer ut. Noen som vet noe om dette, eller bør jeg kontakte lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg er i uke 35+1 i dag å har hatt mens murringer siden i går...

vet ikke om det er normalt så dytter på denne jeg=)

Skrevet

Jeg har hatt det slik siden uke 30...har enna ikke fått noen baby...har termin på fredag. De kan til tider være veeeldig vonde både fnede i magen og bak i korsryggen. Men så lenge det ikke er regelmessige så er det bare positivt å ha de så tidlig. Gjør kroppen klar for fødsel, og mest sannsynlig en lettere fødsel.

Skrevet

Hei, ring jordmor/lege. Mensmurring kan være normalt (hodet fester seg) eller det kan være symptomer på premature rier. Jeg har desverre sistnevnte og er blitt halvt sykemeldt, må roe ned tempoet betraktelig. Er i uke 32. Ikke meningen å skremme, men mensmurring skal man være litt obs på.

Skrevet

Vet at det ikke er hodet som har festet seg da jenta ligger i seteleie:) Er hjemme fra jobb i dag og har vært 40% sykemeldt i to dager slik at jeg kan slappe av og ta det rolig. Tror jeg venter litt med å ringe jordmor for å se om det gir seg. Men tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...