Gå til innhold

Valgets kvaler--------------------- Dagen middag??????????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt matlei på middag for tiden og trenger tips.......

Kom med tips da damer :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lasagne, kjøttkaker i brun saus, karbonader og hjemmelad potetsalat! gud jeg er sulten..

Skrevet

I dag blir det pasta med saus (ost og urter), strimla svinekjøtt, salat og masse parmesan.. Muligens hvitløksbaguetter.. :o)

Skrevet

Idag blir det jegergryte, poteter og råkost! til min datters store glede. har hatt to dager med fisk på rappen nå

Skrevet

Lakseburger

Tar laksefileter og kjører i kjøkkenmaskina, sammen med krydder og litt paprika.

Lager burgere og steker.

Server med salat i hamburgerbrød eller pitabrød.

Kjempe godt og en enkel måte å få i barna fisk! :)

Skrevet

Vi skal ha medisterkaker, med kokte poteter, kokt kål, brunsaus og tyttebær. Gleder meg alt :-)

Skrevet

Go gammaldags fiskegrateng :o), med gullerot, poteter og deilig karrysaus.

Skrevet

her blir det fiskesuppe og loff =)

Skrevet

Her blir det sein middag i dag,skal lage moussaka med salat og hvitløksbaguetter til....YAMMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Skrevet

fårikål=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Her ble det ikke akkurat noe middag. Orker ikke tenke på og stå foran ovnene og mannen min har aftenvakt så poden og jeg spiste cornflakes.....

Skrevet

Her blir det fiskekaker og makaroni og brun saus...

Det var det eller omelett.

Skrevet

hjemmelaget kebab med pitbrød og salat til ;) nam nam

Skrevet

Idag skal vi ha grønnsakssuppe med pølse oppi. Imorgen tror jeg det bli hjemmelaget kyllinggryte med ris, og på fredag kanskje restene av suppa fra idag og pannekaker etterpå..

Skrevet

Blomkålsuppe og loff..mmm

Skrevet

Hjemmelaget pizza, det skal jeg ha!!!!!

Skrevet

I ovnen står båtpoteter med hvit- og rødløk, og toskefilet med pesto på en seng av spinat. Vedsiden av blir det gullrøtter og brokkoli!

Skrevet

Hjemmelaget lasagne med salat og hvitløksbaguetter til:)) Namm!!! Gleder meg allerede...

Skrevet

Her står en diger gryte med potetball på ovnen å koker. :)

Så blir ball både i dag og i morgen, og kansje stekt ball på fredag, og fårikål i helga.. NAM!!!!! Jeg ELSKER norsk bondekost!!!

Mamma serverte sildsuppe her om dagen, det var godt det!! Mange år siden sist jeg spiste det.

Kjøttsuppe med spekesild i om noen ikke vet hva det er. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...