Gulosten™ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hehehehehe Trenger litt svar fra dere som har vært borti dette før.. Har aldri hatt såååå forsinka mens, murrer ganske mye, ikke hele tiden... Men nok til at jeg tenker "nååå får jeg mensen da".. og av og til kjenner jeg at noe "kommer" ut der, og løper på do for å sjekke.. Men så er det bar utflod (sorry detaljene altså) hehe. negativ test hos legen på mandag... og lurer på hvor lenge jeg MÅ vente for å teste igjen.... og om noen har vært borti det samme? og vært gravide eller ikke?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Når man tenker at man er gravid hele tiden, KAN faktisk mensen utsettes av seg selv...Jeg trodde jeg var gravid en periode, men da jeg fikk bestilt meg en legetime og bekreftet at jeg IKKE var det fikk jeg mensen dagen etter. Kan du ikke bare bestille en legetime så finner du ut av det?
Gulosten™ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Men jeg har jo vært hos "legen" jo..... Tok test der på mandag, så da tenkte jeg at jeg sikkert skulle få mensen rett etterpå.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Klarer ikke lese i dag jeg )Ta en ny test om noen dager igjen...
krabbetrollet Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg har alltid ganske regelmessig mens, men forrige gang var den over 1 mnd forsinka!! Tok en test da ja, selv om jeg var rimelig sikker på at jeg ikke kunne være gravid..... Negativ test da. Men om du er gravid så bør jo testen slå ut etterhvert, ville prøvd en ny test en av de nærmeste dagene, jeg :-)
bente69;) Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Med snuppa testa jeg først negativt hos legen, jeg viste jo at jeg var graivd. Kjente det på hele kroppen. Jeg hadde stabile 28 dagersy sykluser. Først 10 dager etter ikm fikk jeg positiv test. Når jeg var til standard ul i ca uke 17, ble terminen flyttet med en uke frem. Så det kan godt tenkes at du er gravid alikevel. Jeg har ikm nå den 12, håper jeg snart kan skryte av positiv test å, begynner å bli lei av å prøve. Lykke til, husk det er håp i hengende snøre:))
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 kanskje du er gravid? hehe:) hos meg ble testen positiv 5 dager før ikm, men alle de der murre-greiene, samt MASSE promping (hihi!) ....og hva annet hadde jeg...? skrev ned en hel masse hvertfall om hvordan kroppen kjendtes ut hele den første mnd hadde faktisk en lliten feste blødning også, omtrendt en uke før jeg testa pos. dvs faktisk bare noen få dager etter befruktning det da. er nøyaktig ett år siden i disse dager det:) hvor mange dager forsinket er du?
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Mensen din har ikke "hoppet over" en mnd da??? Men test igjen om noen dager, og om den er negativ kan du jo reise til legen igjen og ta en blodprøve eller noe:)
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Jeg testet negativ 1 uke før IKM, en uke senere testet jeg positivt:-)
Fredpåjord Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 jada, jeg trodde jeg var gravid rundt påsketider i år, for mensen kom bare ikke, og jeg pleier å være veldig regelmessig. Tror det gikk en uke-halvannen over tiden, og så kom den. Tok negativ test først, rimelig stressa, tror nesten jeg forsinket den de siste dagene pga stress jeg. Og da hadde jeg murringer hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå