Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Huff..., jeg er bedt på Tupperware party hos naboen i dag, kl 20. Har så lyst til å se Jordmødre også... Noen som vet om det går i reprise? Hvis ikke, blir jeg nok hjemme.. Vansklig problemstilling, hun har jo så gode kaker også... Hehe...
temi & keli Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Kommer i reprise, men det er ei stund til, mener jeg å huske.. Se på nrk.no, så står både nrk1 og nrk2 (reprise)-sendingene lista opp der )
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 jeg hadde valget mellom å hente stellekommoden ca 2 timer fra hvor vi bor eller se jordmødre, men fant ut at vi har jo viasat "tjuner" med harddisk, så jeg kan heldigvis ta det opp;-)
MegOgAlleMine Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Hva slags kaker da? er mye godt å få kjøpt på butikken! Hvis det er ostekake, kanelsnurrer, bløtkake eller verdens beste så hadde jeg tatt naboen. er det noe annet så hadde jeg tatt meg en tur på butikken og blitt hjemme etterpå
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Hehe... Det pleier å være ostekake, og en kjempe god sjokolade kake! Hun er kokk skjønner du, så lager kaker som er så gode at det er umulig å få andre steder! Jeg klarer iallefall ikke! Hehe...
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Du kan jo komme en halvtime senere. Da får du med deg begge deler..
MegOgAlleMine Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 dette hørtes ut som et godt forslag! eller du kan komme en time før, be om å få med litt kaker og dra hjem til klokka 19.55, se på jordmødrene og kose deg!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 JA, tenkte på det jeg også! Å komme en halv time for sent.. Er vel litt kaker igjen da! Hehe..
metteflette Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Be om å få ei liste på forhånd, si du kommer litt senere. Da kommer du med ferdig utfylt liste (hvis du skal ha noe), fått med deg programmet og får spise kaker...
Hilsen Aud Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 NRK legger jo alle sine egne programmer på nett-TV, og der er det gratis å se. Når jeg kjeder meg (og det gjør jeg MYE nå på slutten), kan jeg sitte en hel dag og se gamle episoder av favorittene mine, typ "nytt på nytt", "lille lørdag", "team antonsen", matprogrammer og U name it. Er mye spennende å finne:) Og for ikke å glemme SuperGlad sin fødsel i "Koth i familien", den har jeg sikkert sett omigjen 100 ganger. Så med andre ord, du kan gå på party, og deretter se programmet på nett-tv, omigjen og omigjen og omigjen
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2007 Oi, så lurt da! Så jeg kan se epioden på nett når jeg kommer hjem? Får både i pose og sekk da jo... Hehe...
Serial mom Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Ja,JEG hadde nå gått for kakene,jeg da:-) *mums mums* Som de andre sier; se episoden på internett etterpå. Kan jo ikke styre hele livet etter hva som går på tv heller! :-) (sa hun som satt og gråt på gulvet igår da GET-boxen tok pause noen timer.... *kremt*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå