Gå til innhold

syke barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er tiden for feber/forskjølet unger

Har tre av dem og som en pele på snor har de vært syke, men

spørmålet er

Når du vet det er for få på jobben og man sitter med klump i magen etter man har ringt si at man har et sykt barn.

Hadde du/dere valgt i gå på jobb eller levert ungen til bestefoeldre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Og det selv om jeg har en jobb der andre er veldig avhengig av meg, og det så og si er umulig å få inn en erstatter.

Min jobb vil aldri være så viktig for meg, og jeg har vel egentlig aldri dårlig samvittighet for at jeg er hjemme med syke barn/er syk selv heller.

Skrevet

Kunne vurdert å levere til bestemor. Eller hun komme hjem til oss.

Skrevet

sist gang gjorde jeg det og da fikk begge to omganssyketen

Skrevet

Jeg er hjemme med sykt barn i dag(høy feber). Hadde noen av besteforeldrene(kun bestefar som jobber) bodd i nærheten hadde jeg hørt om noen av de kunne hjelpe meg/oss i dag. Ser ikke noe galt i det.

Jeg har heldigvis ikke en jobb der andre er avhening av meg. Da er det helt klart ikke noe artig å melle sykdom når det går utover kollegaene mine når jeg er hjemme. Jeg hadde da garantert brukt besteforeldrene mer(om det hadde hvert mulig da) ved barns sykdom.

Skrevet

jeg skal være hjemme med mine barn når de er syke om det ikke er noe heelt spesielt

Skrevet

Ja, jeg kunne fint bedt mannen være hjemme eller singt og spurt besteforeldrene dersom de har mulighet. Ser ingen rpoblemer med det!!

Jeg får selvfølgelig dårlig samvittighet når jeg vet at det er lite forlk på jobb og arbeidspresset er stort!

Dessuten tror jeg de fleste her inne synes det er greit å at jeg greier å utbetale foreldrepengene i tide:)

Skrevet

Dersom de er veldig syke er jeg eller mannen hjemme selv.

Dersom de bare er litt småsyke kan jeg spørre barnas bestemor de dagene hun har fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...