Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Tulla på 10 uker har fått et jordbærmerke i ansiktet (startet å vokse ca 14 dager etter fødselen og er nå på størrelse med en ert). Når sluttet det å vokse på deres barn? Når forsvant det?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Hei.. Dattern min har en hemangiom på hodet. Begynte å vokse da hun var 8 uker tror jeg det var. Ble ganske så stor. Hun ble 1 år 7 sept nå har det begynt å trekke seg tilbake.. Er liten i forhold til det den var.. Vi har vært på kontroller på Riksen.
Lille Sniff Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Vesla her fikk det på magen da hun var 3-4 uker, ble på størrelse med en ert før den sluttet å vokse. Den har begynt å blekne litt i farge/bli mindre nå, hun er nå 2 år. Har fått beskjed av lege om at disse jordbærflekkene valigvis er borte innen skolestart.
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Iver har et ganske stort ett på låret. Det begynte som en liten rød prikk etter 3-4 uker, og sluttet vel å vokse da han var 6-7 måneder. Nå er det kanskje 3 cm langt, men har bleknet noe. Legene på sykehuset sa at dette var ikke noe å bekymre seg for, og de gjorde ikke noe med sånne med mindre de satt midt i ansiktet og kunne forstyrre synet. Det går bort av seg selv, men de har ikke satt noe tidsperspektiv på det. Har ett søskenbarn som har en lignende en, men "midt" i rumpesprekken. Hun er nå 9 år, og den er der enda, men mindre og lysere. Den har visstnok ikke plaget henne i det hele tatt.
Stine*Mor Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Datteren min på 4,5 år hadde ett ganske stort på låret når hun ble født, men d var helt borte ved 2 års alder. Lillegutt på 5 mnd hadde ikke noe da han ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå